20 Mayıs 2009 Çarşamba

harika işler havlular kurdela nakışı

bu el işlerini istanbul yeni bosna da bi çeyiz mağazasında resimledim küçük bi yerdi ama güzel elişleri vardı bunları anca çektim çetin kaya alış veriş merkezine gidiyodum rasgele oldu yeni bosna hür sokak diye geçiyo gerçekten çok harika yapılmış işler :) bi de bunları satan bayan dediki bu işleri yapan kanser hastası biri demişti okadar titizlikle yapılmışki insan zaten kanser olur diye düşündüm rabbim yardım eylesin acil şifalar versin amiin














Hiç yorum yok:

mahalleyi sel bastı(resimleri site sahibi çekmiştir)21 temmuz 2009 salı sabahı

(bu resimleri site sahibi çekmiştir)21 temmuz 2009 salı sabahı

(bu resimleri site sahibi çekmiştir)21 temmuz 2009 salı sabahı
balkondan çekilmiş yine bir panik halde çekilmiş bir resim

(resimleri site sahibi çekmiştir)21 temmuz 2009 salı sabahı

(bu resimleri site sahibi çekmiştir)21 temmuz 2009 salı sabahı

regaip kandili

regaip kandili

gül resul

gif